FAQ – najczęściej zadawane pytania…
Z czego wykonane są bigle, sztyfty, zapięcia i końcówki przy biżuterii?
W mojej pracowni używam dobrej jakościowo stali chirurgicznej, z którą nic się nie dzieje, a przede wszystkim nie wywołuje uczuleń. Aktualnie nie ma możliwości wymiany tych elementów na srebrne lub złote.
Czy można zwrócić lub wymienić zakupioną biżuterię?
Zakupione produkty można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki – szczegóły znajdziesz w zakładce 'Regulamin” – dolny pasek menu.
W jaki sposób pakowana jest biżuteria?
Biżuterię pakuję w tekturowe pudełeczka z okienkiem lub bez, z wypełnieniem ekologicznym lub kraftowe, ekologiczne pudełko dedykowane do biżuterii – rodzaj opakowania zależny od wielkości biżuterii. Pudełeczka idealnie nadają się na prezent. Jeśli masz jakąś szczególną prośbę odnośnie zapakowania – napisz, staram się wychodzić naprzeciw prośbom klientom 🙂
Czy istnieje możliwość zakupu bonu prezentowego na biżuterię?
Tak. Bonów prezentowych szukaj w sklepie w kategoriach „Różne”, w zakładce „Inne” . Tam możesz dokonać zakupu na wybrana przez siebie kwotę. Jeśli brakuje wartości, która Cię interesuje – skontaktuj się ze mną… Znajdziemy rozwiązanie 🙂
Czy mogę zamówić biżuterię za pobraniem?
Aktualnie nie wysyłam biżuterii za pobraniem – możliwe formy płatności wymienione są w zakładce „Płatności i wysyłka” – dolny pasek menu.
Czy jest możliwość dołożenia do pudełka osobistego liściku dla osoby obdarowanej?
Tak, oczywiście. W polu uwagi podczas zakupów wpisz treść, która ma się znaleźć na wydruku, a ja przygotuję ładną wizytówkę i dołożę do paczuszki.
Czy każdy model biżuterii mogę zamówić w wybranych przez siebie kolorach?
Jeśli jest to klasyczny, standardowy wzór to oczywiście, że tak – czasami może się tylko zdarzyć, że podmienię jakiś element, ponieważ nie zawsze dostępne są półfabrykaty, z których korzystałam np kilka lat temu – robię to zawsze w uzgodnieniu z Tobą. Jeśli biżuteria była stworzona w pojedynczym egzemplarzu (najczęściej dotyczy wisiorów czy dużych naszyjników), mogę stworzyć dla Ciebie podobny wzór, z wybranych przez Ciebie elementów.
Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
Oczywiście, zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu 607 266 162.
Czy jest możliwość wysyłki biżuterii za granicę?
Tak, oczywiście. Skontaktuj się ze mną w tej sprawie. Gdy poznam kraj docelowy, będę mogła ustalić koszty wysyłki.
Czy jest możliwość wykonania biżuterii z własną grafiką?
Tak – mogę umieścić w biżuterii dowolne Twoje zdjęcie, logo, znak, co sobie tylko życzysz… Sama też dysponuję grafikami – mogę zaproponować coś, co będzie zgodne z zainteresowaniami osoby, dla której powstanie biżuteria.
Jaki jest czas realizacji biżuterii na zamówienie?
Do każdego zamówienia podchodzę indywidualnie – z reguły powstaje ono w ciągu 10-14 dni. Jeśli jednak potrzebujesz biżuterii szybciej, napisz – czasami uda się przygotować na wcześniejszy termin Twój wymarzony projekt, a ja staram się do zamówień podchodzić elastycznie 🙂
Czy jest możliwość wymiany zapięcia na inne?
Możliwa jest wymiana sztyftu na zapięcie i odwrotnie przy większości wzorów. Natomiast jeśli chodzi o klips – w tym przypadku nie zawsze jest to wykonalne ze względu na jego budowę – czasami konieczna jest zmiana górnej części kolczyka. Zapytaj o konkretny model, a odpowiem 🙂