Regulamin

  1. Poniższy regulamin określa zasady i warunki zakupów na stronie www.katrinarossa.pl, prawa i obowiązki Klienta i moje jako Sprzedawcy w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną i dostawy produktów zamówionych w sklepie.
  2. Przed dokonaniem zakupu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami określonymi w regulaminie i zaakceptowania ich podczas składania zamówienia w sklepie.

  1. Przedmiotem sprzedaży jest rękodzieło umieszczone w sklepie oraz stworzone na indywidualne zamówienie Klienta.
  2. Klient może skontaktować się ze mną za pomocą: maila, telefonu lub formularza kontaktowego – w tym celu należy przejść do zakładki Kontakt.
  3. Ceny w sklepie podane są w polskich złotych.
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy.
  5. Klient może dokonać zakupu zakładając w sklepie konto lub jako gość. Aby założyć konto w sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych osobowych. Klient musi wybrać produkt, będący przedmiotem zamówienia, kliknąć przycisk: “Dodaj do koszyka”, wypełnić dane, wybrać sposób wysyłki oraz sposób płatności i opłacić zamówienie.
  6. Założenie konta w sklepie jest darmowe.
  7. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto w sklepie poprzez wysłanie takiej prośby do mnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§2.
Formy dostawy i metody płatności

  1. Możliwe płatności w sklepie: przelew bankowy bezpośrednio na moje konto, przelew elektroniczny za pomocą płatności Przelewy24, płatność blikiem, płatność kartą.
  2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  3. Brak możliwości płatności za pobraniem. 
  4. Klient może skorzystać z następujących sposobów dostawy: paczkomat (15zł), kurier Pocztex (12zł), Orlen paczka (11zł) oraz odbiór osobisty (0zł).

§3.
Czas realizacji zamówienia

  1. Produkty dostępne od ręki wysyłane są w terminie 48h od momentu zawarcia umowy sprzedaży (dotyczy dni roboczych).
  2. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostawy i konkretnego przewoźnika.
  3. Po wysłaniu produktów niezwłocznie poinformuję Klienta o tym fakcie i podam w mailu numer przesyłki, który umożliwi jej śledzenie.
  4. Zamówienia indywidualne: – czas realizacji ustalam indywidualnie – zależny jest od dostępności materiałów oraz ilości zamówień już w realizacji – najczęściej czas oczekiwania nie przekracza 2 tygodni, ale w sporadycznych przypadkach może się przedłużyć (np. duże zamówienie lub brak materiałów na stanie i konieczność ich domówienia) – realizację zamówienia indywidualnego rozpoczynam po otrzymaniu zadatku w wysokości 50% ceny produktu – wzór i szczegóły biżuterii na specjalne zamówienie ustalam z Klientem w wiadomości prywatnej – rozrysowuję projekt lub przesyłam przykładowe zdjęcia, ustalamy jego kolorystykę i produkty, z których ma być wykonany – wszystko przesyłam klientowi do akceptacji, po czy przystępuję do szycia – w trakcie realizacji zamówienia indywidualnego jestem cały czas w kontakcie z klientem – po jego zakończeniu wysyłam Klientowi do akceptacji zdjęcia biżuterii i jeśli wszystko jest w porządku, wpłacasz mi pozostałą część ustalonej ceny – jedna drobna poprawka w projekcie zawarta jest w cenie – po otrzymaniu przelewu reszty kwoty należnej za zamówienie, wysyłam paczkę wybrana metodą wysyłki
  5. Zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotowi, ponieważ jest to towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według indywidualnych potrzeb Klienta.
  6. Zamówienia pakuję w pudełka prezentowe i zewnętrzny karton.
  7. Dostawa produktów odbywa się wyłącznie na terenie Polski – wysyłka za granicę wymaga kontaktu w celu ustalenia szczegółów wysyłki.
  8. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i powiadomienie mnie o tym fakcie.
  9. Zawarcie umowy między Klientem i mną jako Sprzedawcą następuje po złożeniu przez Klienta zamówienia w sklepie internetowym i akceptacji regulaminu zakupów.
  10. Po złożeniu zamówienia potwierdzę jego otrzymanie  i przystąpię do jego realizacji.
  11. Na opłacenie zamówienia Klient ma czas 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

§4.
Odstąpienie od umowy

  1. Klient może w ciągu 14 dni zrezygnować z zakupu bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkiem produktów na zamówienie indywidualne – te zgodnie z prawem konsumenckim nie podlegają zwrotowi.
  2. Produkt można zwrócić lub wymienić na inny po wcześniejszym kontakcie ze mną – konieczność wypełnienia formularza zwrotu (formularz przesyłam na prośbę Klienta mailem, po zgłoszeniu chęci dokonania zwrotu) i odesłania go do mnie wraz z nieużywaną, nieuszkodzoną i bezpiecznie zapakowaną biżuterią na adres podany w zakładce Kontakt.
  3. Przelew środków za zwrot produktu przesyłam na podane przez Klienta konto w terminie do 14 dni.
  4. Odsyłając do mnie biżuterię, koszt zwrotu ponosi Klient.

§5.
Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Klient ma prawo do reklamacji produktu za pomocą poczty elektronicznej. Konieczny jest szczegółowy opis problemu, wskazanie wad produktu oraz żądań związanych z reklamacją.
  2. Mam obowiązek ustosunkować się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni. O przyjęciu bądź odrzuceniu reklamacji Klient zostanie powiadomiony w wiadomości mailowej.
  3. Po przyjęciu przeze mnie reklamacji poproszę Klienta o odesłanie wadliwego produktu na mój adres, podany w zakładce Kontakt. Biżuteria musi zostać odesłana przesyłką rejestrowaną, po upewnieniu się, że w razie jej zaginięcia zostanie wypłacona z ubezpieczenia odpowiednia kwota na pokrycie kosztów biżuterii. Mogę podpowiedzieć, z usług których przewoźników najlepiej skorzystać…
  4. Reklamacja rozpatrzona na korzyść Klienta skutkuje w pierwszej kolejności wymianą produktu na inny (do wyboru spośród aktualnie dostępnych) lub zwrotem pieniędzy za zakupiony produkt.
  5. Reklamacji nie podlegają produkty uszkodzone wskutek niewłaściwego korzystania.

§6.
Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn: zmiany przepisów praca, zmiany sposobów płatności i dostaw. O każdej zmianie poinformuje klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Koszyk
Przewijanie do góry