Regulamin
- Poniższy regulamin określa zasady i warunki zakupów na stronie www.katrinarossa.pl, prawa i obowiązki Klienta i moje jako Sprzedawcy w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną i dostawy produktów zamówionych w sklepie.
- Przed dokonaniem zakupu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami określonymi w regulaminie i zaakceptowania ich podczas składania zamówienia w sklepie.
§1.
Składanie zamówień
- Przedmiotem sprzedaży jest rękodzieło umieszczone w sklepie oraz stworzone na indywidualne zamówienie Klienta.
- Klient może skontaktować się ze mną za pomocą: maila, telefonu lub formularza kontaktowego – w tym celu należy przejść do zakładki Kontakt.
- Ceny w sklepie podane są w polskich złotych.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy.
- Klient może dokonać zakupu zakładając w sklepie konto lub jako gość. Aby założyć konto w sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych osobowych. Klient musi wybrać produkt, będący przedmiotem zamówienia, kliknąć przycisk: “Dodaj do koszyka”, wypełnić dane, wybrać sposób wysyłki oraz sposób płatności i opłacić zamówienie.
- Założenie konta w sklepie jest darmowe.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto w sklepie poprzez wysłanie takiej prośby do mnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§2.
Formy dostawy i metody płatności
- Możliwe płatności w sklepie: przelew bankowy bezpośrednio na moje konto, przelew elektroniczny za pomocą płatności Przelewy24, płatność blikiem, płatność kartą.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Brak możliwości płatności za pobraniem.
- Klient może skorzystać z następujących sposobów dostawy: paczkomat (15zł), kurier Pocztex (12zł), Orlen paczka (11zł) oraz odbiór osobisty (0zł).
§3.
Czas realizacji zamówienia
- Produkty dostępne od ręki wysyłane są w terminie 48h od momentu zawarcia umowy sprzedaży (dotyczy dni roboczych).
- Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostawy i konkretnego przewoźnika.
- Po wysłaniu produktów niezwłocznie poinformuję Klienta o tym fakcie i podam w mailu numer przesyłki, który umożliwi jej śledzenie.
- Zamówienia indywidualne: – czas realizacji ustalam indywidualnie – zależny jest od dostępności materiałów oraz ilości zamówień już w realizacji – najczęściej czas oczekiwania nie przekracza 2 tygodni, ale w sporadycznych przypadkach może się przedłużyć (np. duże zamówienie lub brak materiałów na stanie i konieczność ich domówienia) – realizację zamówienia indywidualnego rozpoczynam po otrzymaniu zadatku w wysokości 50% ceny produktu – wzór i szczegóły biżuterii na specjalne zamówienie ustalam z Klientem w wiadomości prywatnej – rozrysowuję projekt lub przesyłam przykładowe zdjęcia, ustalamy jego kolorystykę i produkty, z których ma być wykonany – wszystko przesyłam klientowi do akceptacji, po czy przystępuję do szycia – w trakcie realizacji zamówienia indywidualnego jestem cały czas w kontakcie z klientem – po jego zakończeniu wysyłam Klientowi do akceptacji zdjęcia biżuterii i jeśli wszystko jest w porządku, wpłacasz mi pozostałą część ustalonej ceny – jedna drobna poprawka w projekcie zawarta jest w cenie – po otrzymaniu przelewu reszty kwoty należnej za zamówienie, wysyłam paczkę wybrana metodą wysyłki
- Zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotowi, ponieważ jest to towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według indywidualnych potrzeb Klienta.
- Zamówienia pakuję w pudełka prezentowe i zewnętrzny karton.
- Dostawa produktów odbywa się wyłącznie na terenie Polski – wysyłka za granicę wymaga kontaktu w celu ustalenia szczegółów wysyłki.
- W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i powiadomienie mnie o tym fakcie.
- Zawarcie umowy między Klientem i mną jako Sprzedawcą następuje po złożeniu przez Klienta zamówienia w sklepie internetowym i akceptacji regulaminu zakupów.
- Po złożeniu zamówienia potwierdzę jego otrzymanie i przystąpię do jego realizacji.
- Na opłacenie zamówienia Klient ma czas 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§4.
Odstąpienie od umowy
- Klient może w ciągu 14 dni zrezygnować z zakupu bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z wyjątkiem produktów na zamówienie indywidualne – te zgodnie z prawem konsumenckim nie podlegają zwrotowi.
- Produkt można zwrócić lub wymienić na inny po wcześniejszym kontakcie ze mną – konieczność wypełnienia formularza zwrotu (formularz przesyłam na prośbę Klienta mailem, po zgłoszeniu chęci dokonania zwrotu) i odesłania go do mnie wraz z nieużywaną, nieuszkodzoną i bezpiecznie zapakowaną biżuterią na adres podany w zakładce Kontakt.
- Przelew środków za zwrot produktu przesyłam na podane przez Klienta konto w terminie do 14 dni.
- Odsyłając do mnie biżuterię, koszt zwrotu ponosi Klient.
§5.
Reklamacje
- W przypadku wystąpienia wady towaru Klient ma prawo do reklamacji produktu za pomocą poczty elektronicznej. Konieczny jest szczegółowy opis problemu, wskazanie wad produktu oraz żądań związanych z reklamacją.
- Mam obowiązek ustosunkować się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni. O przyjęciu bądź odrzuceniu reklamacji Klient zostanie powiadomiony w wiadomości mailowej.
- Po przyjęciu przeze mnie reklamacji poproszę Klienta o odesłanie wadliwego produktu na mój adres, podany w zakładce Kontakt. Biżuteria musi zostać odesłana przesyłką rejestrowaną, po upewnieniu się, że w razie jej zaginięcia zostanie wypłacona z ubezpieczenia odpowiednia kwota na pokrycie kosztów biżuterii. Mogę podpowiedzieć, z usług których przewoźników najlepiej skorzystać…
- Reklamacja rozpatrzona na korzyść Klienta skutkuje w pierwszej kolejności wymianą produktu na inny (do wyboru spośród aktualnie dostępnych) lub zwrotem pieniędzy za zakupiony produkt.
- Reklamacji nie podlegają produkty uszkodzone wskutek niewłaściwego korzystania.
§6.
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn: zmiany przepisów praca, zmiany sposobów płatności i dostaw. O każdej zmianie poinformuje klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.